Instrukcja O Biuletynie Redakcja
Biuletyn Informacji Publicznej > Menu tematyczne > Skargi, wnioski i petycje > Analiza przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków Dziś jest 09.12.2019

Data ostatniej aktualizacji 09.12.2019
Liczba odwiedzin 3267674
  Analiza przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków

  1. Analiza przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w roku 2018
  2. Analiza przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w roku 2016 i 2017
  3. Analiza przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w roku 2015
  4. Analiza przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w roku 2014
  5. Analiza przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w roku 2013
  6. Analiza przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w roku 2012
    drukuj
ostatnie zmiany dla strony „Analiza przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków”

użytkownikdata aktualizacjiopis zmian
Aneta Barbarowicz15.01.2019, 13:26 CETaktualizacja
Małgorzata Kaczorowska09.04.2018, 13:44 CESTaktualizacja
Małgorzata Kaczorowska18.02.2016, 15:07 CETAktualizacja danych

pełny rejestr zmian dla tej strony
do gry
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
© 2005 Kuratorium Oświaty w Gdańsku
Wszelkie prawa zastrzeżone.