Instrukcja O Biuletynie Redakcja
Biuletyn Informacji Publicznej > Menu tematyczne > Załatwianie spraw > Przyjmowanie skarg i wniosków Dziś jest 19.04.2024

Data ostatniej aktualizacji 01.06.2023
Liczba odwiedzin 4279887
  Przyjmowanie skarg i wniosków

  1. Kurator i Wicekurator przyjmują interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy wtorek, w godzinach od 8.00 do 10.00 oraz w każdą środę, w godzinach od 15.45 do 16.45 oraz w innych umówionych terminach, a pozostali pracownicy w godzinach urzędowania.

  2. Dyrektorzy Wydziałów, Delegatur oraz wizytatorzy przyjmują interesantów w godzinach pracy Kuratorium.

  3. Pisemne skargi i wnioski wpływające do Kuratorium podlegają przed podjęciem ich załatwienia rejestracji w centralnym rejestrze skarg i wniosków znajdującym się w Wydziale Organizacji i Pragmatyki Zawodowej Nauczycieli.

  4. W przypadkach gdy do rozpatrzenia i załatwienia skargi lub wniosku właściwy jest inny organ, skargę lub wniosek przekazuje się właściwemu organowi, zawiadamiając o tym równocześnie skarżącego albo wskazując mu właściwy organ.

drukuj
ostatnie zmiany dla strony „Przyjmowanie skarg i wniosków”

użytkownikdata aktualizacjiopis zmian
Aneta Barbarowicz04.12.2018, 12:51 CETaktualizacja
Małgorzata Kaczorowska26.09.2013, 08:50 CESTAktualizacja danych
Małgorzata Kaczorowska26.09.2013, 08:49 CESTAktualizacja danych

pełny rejestr zmian dla tej strony
do gry
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
© 2005 Kuratorium Oświaty w Gdańsku
Wszelkie prawa zastrzeżone.