| Data ostatniej aktualizacji 01.06.2023 |
| Liczba odwiedzin 4282283 |
|
Oferty pracy z dnia 10.06, 12.06, 15.06, 19.06.2019
Pomorski Kurator Oświaty
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko wizytator w Wydziale Strategii i Nadzoru Pedagogicznego w Gdyni wymiar etatu: 1 stanowiska: 2
ogłoszenie o naborze nr 49594 z dnia 19 czerwca 2019 r.
Miejsce wykonywania pracy:
Gdynia
Kuratorium Oświaty
ul. Legionów 130
81-472 Gdynia
Adres urzędu:
Kuratorium Oświaty w Gdańsku
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na parterze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych (brak windy). Pokój wyposażony w narzędzia pracy: komputer, drukarkę i telefon oraz w meble
biurowe. Praca wykonywana w siedzibie urzędu i poza siedzibą. Większość czynności jest wykonywana w pozycji
siedzącej przy komputerze. Częste wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami.
Zakres zadań:
- Sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad publicznymi i niepublicznymi szkołami i placówkami oświatowymi,
będącymi w zasięgu działania Wydziału poprzez:
- Ewaluację zewnętrzną przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego;
- Kontrole planowe – w tym gromadzenie i analizowanie informacji z wykorzystaniem arkuszy kontroli zatwierdzonych
przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania oraz z zastosowaniem specjalistycznego oprogramowania
komputerowego w celu ustalenia stanu faktycznego przestrzegania przepisów prawa przez szkoły i placówki w
zakresie tematyki wynikającej z planu nadzoru pedagogicznego;
- Kontrole doraźne nieujęte w planie nadzoru pedagogicznego – w tym gromadzenie i analizowanie informacji o
szkołach i placówkach na terenie działania Wydziału, w celu oceny stanu i warunków działalności edukacyjnej oraz
statutowej szkół i placówek;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kuratora oraz innych działań doraźnych w celu przygotowania rzetelnej i
aktualnej informacji związanej z podejmowanym działaniem lub udzielenia odpowiedzi na korespondencję
przychodzącą.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- Nauczyciele mianowani lub dyplomowani, którzy ukończyli studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie,
posiadający:
- ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub co najmniej dwuletni staż pracy na
stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lub co najmniej dwuletni staż
pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu
prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek;
- Nauczyciele akademiccy posiadający co najmniej pięcioletni staż pracy w szkole wyższej i ukończone formy
doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania;
- Wiedza z zakresu nadzoru pedagogicznego;
- Znajomość przepisów prawa oświatowego i Kodeksu postępowania administracyjnego oraz umiejętność stosowania
ich w praktyce;
- Umiejętność organizacji pracy, koordynowania pracy w zespole, rozwiązywania problemów;
- Łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, komunikatywność i dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku dyrektora/wicedyrektora szkoły/placówki
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego
- Świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego/studiów podyplomowych w zakresie administracji lub zarządzania lub
akt powierzenia stanowiska kierowniczego w szkole/placówce/zakładzie kształcenia nauczycieli lub w urzędzie organu
sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub
placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek, bądź świadectwo pracy lub aktualne
zaświadczenie potwierdzające pełnienie funkcji kierowniczej
- Świadectwo pracy lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy w szkole wyższej i
świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego/studiów podyplomowych w zakresie administracji lub zarządzania
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowania pedagogicznego
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (http://bip.kuratorium.gda.pl/index.php?n=607)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kserokopia dokumentów potwierdzających pełnienie funkcji dyrektora/wicedyrektora szkoły/placówki
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 12 lipca 2019 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Gdańsku
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
z dopiskiem "oferta na stanowisko wizytatora w Wydziale Strategii i Nadzoru Pedagogicznego - nr ogłoszenia: 49594"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Pomorski Kurator Oświaty, 80-853 Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 24, (58)
322-29-00
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kuratorium.gda.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Nie przewiduje się przekazywania danych kandydatów innym podmiotom
- Okres przechowywania danych: dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 7 miesięcy od
dnia zakończenia procesu rekrutacji lub do dnia wycofania się ze zgody. Dokumentacja kandydata, który zostanie
zatrudniony, zostanie dołączona do akt osobowych.
- Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania)
swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych
osobowych; żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy
oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego
zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w
procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami
prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku
jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie
wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane
Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co
najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane oświadczenia zawarte są w kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
udostępnionym do pobrania pod adresem http://bip.kuratorium.gda.pl/index.php?n=607
Kandydatki/kandydaci spełniające/y wymagania formalne zostaną powiadomione/i o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w
sposób wskazany przez kandydatkę/kandydata w kwestionariuszu.
Kandydatki/kandydaci, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane/i.
W ciągu 7 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych ofert. Po tym terminie oferty
kandydatek/kandydatów nie wskazanych do zatrudnienia zostaną zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 (58) 322 29 22
Nabór jest prowadzony z uwzględnieniem równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu
na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie
etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor dokumentu Pomorski Kurator Oświaty, 19.06.2019 Treść wytworzyła st. inspektor Emilia Pawłowska, 19.06.2019 |
Pomorski Kurator Oświaty
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko wizytator w Delegaturze Kuratorium Oświaty w Kościerzynie wymiar etatu: 1 stanowiska: 1
ogłoszenie o naborze nr 49436 z dnia 15 czerwca 2019 r.
Miejsce wykonywania pracy:
Kościerzyna
Delegatura Kuratorium Oświaty w Kościerzynie
ul. Sikorskiego 1C
83-400 Kościerzyna
Adres urzędu:
Kuratorium Oświaty w Gdańsku
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych (brak windy). Pokój wyposażony w narzędzia pracy: komputer, drukarkę i telefon oraz w meble
biurowe. Praca wykonywana w siedzibie urzędu i poza siedzibą. Większość czynności jest wykonywana w pozycji
siedzącej przy komputerze. Częste wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami.
Zakres zadań:
- Sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad publicznymi i niepublicznymi szkołami i placówkami oświatowymi,
będącymi w zasięgu działania Delegatury poprzez:
- Ewaluację zewnętrzną przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego;
- Kontrole planowe – w tym gromadzenie i analizowanie informacji z wykorzystaniem arkuszy kontroli zatwierdzonych
przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania oraz z zastosowaniem specjalistycznego oprogramowania
komputerowego w celu ustalenia stanu faktycznego przestrzegania przepisów prawa przez szkoły i placówki w
zakresie tematyki wynikającej z planu nadzoru pedagogicznego;
- Kontrole doraźne nieujęte w planie nadzoru pedagogicznego – w tym gromadzenie i analizowanie informacji o
szkołach i placówkach na terenie działania Delegatury, w celu oceny stanu i warunków działalności edukacyjnej oraz
statutowej szkół i placówek;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kuratora oraz innych działań doraźnych w celu przygotowania rzetelnej i
aktualnej informacji związanej z podejmowanym działaniem lub udzielenia odpowiedzi na korespondencję
przychodzącą.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- Nauczyciele mianowani lub dyplomowani, którzy ukończyli studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie,
posiadający:
- ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub co najmniej dwuletni staż pracy na
stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lub co najmniej dwuletni staż
pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu
prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek;
- Nauczyciele akademiccy posiadający co najmniej pięcioletni staż pracy w szkole wyższej i ukończone formy
doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania;
- Wiedza z zakresu nadzoru pedagogicznego;
- Znajomość przepisów prawa oświatowego i Kodeksu postępowania administracyjnego oraz umiejętność stosowania
ich w praktyce;
- Umiejętność organizacji pracy, koordynowania pracy w zespole, rozwiązywania problemów;
- Łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, komunikatywność i dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku dyrektora/wicedyrektora szkoły/placówki
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego.
- Świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego/studiów podyplomowych w zakresie administracji lub zarządzania lub
akt powierzenia stanowiska kierowniczego w szkole/placówce/zakładzie kształcenia nauczycieli lub w urzędzie organu
sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub
placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek, bądź świadectwo pracy lub aktualne
zaświadczenie potwierdzające pełnienie funkcji kierowniczej
- Świadectwo pracy lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy w szkole wyższej i
świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego/studiów podyplomowych w zakresie administracji lub zarządzania
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowania pedagogicznego
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (http://bip.kuratorium.gda.pl/index.php?n=607)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kserokopia dokumentów potwierdzających pełnienie funkcji dyrektora/wicedyrektora szkoły/placówki
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 25 czerwca 2019 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Gdańsku
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
z dopiskiem "oferta na stanowisko wizytatora w Delegaturze w Kościerzynie - nr ogłoszenia: 49436"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Pomorski Kurator Oświaty, 80-853 Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 24, (58)
322-29-00
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kuratorium.gda.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Nie przewiduje się przekazywania danych kandydatów innym podmiotom
- Okres przechowywania danych: dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 7 miesięcy od
dnia zakończenia procesu rekrutacji lub do dnia wycofania się ze zgody. Dokumentacja kandydata, który zostanie
zatrudniony, zostanie dołączona do akt osobowych.
- Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania)
swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych
osobowych; żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy
oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego
zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w
procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami
prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku
jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie
wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane
Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co
najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane oświadczenia zawarte są w kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
udostępnionym do pobrania pod adresem http://bip.kuratorium.gda.pl/index.php?n=607
Kandydatki/kandydaci spełniające/y wymagania formalne zostaną powiadomione/i o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w
sposób wskazany przez kandydatkę/kandydata w kwestionariuszu.
Kandydatki/kandydaci, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane/i.
W ciągu 7 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych ofert. Po tym terminie oferty
kandydatek/kandydatów nie wskazanych do zatrudnienia zostaną zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 (58) 322 29 22
Nabór jest prowadzony z uwzględnieniem równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu
na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie
etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor dokumentu Pomorski Kurator Oświaty, 17.06.2019 Treść wytworzyła st. inspektor Emilia Pawłowska, 17.06.2019 |
Pomorski Kurator Oświaty
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko wizytator w Wydziale Strategii i Nadzoru Pedagogicznego w Gdyni wymiar etatu: 1 stanowiska: 1
ogłoszenie o naborze nr 49144 z dnia 12 czerwca 2019 r.
Miejsce wykonywania pracy:
Gdynia
Kuratorium Oświaty
ul. Legionów 130
81-472 Gdynia
Adres urzędu:
Kuratorium Oświaty w Gdańsku
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych (brak windy). Pokój wyposażony w narzędzia pracy: komputer, drukarkę i telefon oraz w meble
biurowe. Praca wykonywana w siedzibie urzędu i poza siedzibą. Większość czynności jest wykonywana w pozycji
siedzącej przy komputerze. Częste wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami.
Zakres zadań:
- Sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad publicznymi i niepublicznymi szkołami i placówkami oświatowymi,
będącymi w zasięgu działania Wydziału poprzez:
- Ewaluację zewnętrzną przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego;
- Kontrole planowe – w tym gromadzenie i analizowanie informacji z wykorzystaniem arkuszy kontroli zatwierdzonych
przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania oraz z zastosowaniem specjalistycznego oprogramowania
komputerowego w celu ustalenia stanu faktycznego przestrzegania przepisów prawa przez szkoły i placówki w
zakresie tematyki wynikającej z planu nadzoru pedagogicznego;
- Kontrole doraźne nieujęte w planie nadzoru pedagogicznego – w tym gromadzenie i analizowanie informacji o
szkołach i placówkach na terenie działania Wydziału, w celu oceny stanu i warunków działalności edukacyjnej oraz
statutowej szkół i placówek;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kuratora oraz innych działań doraźnych w celu przygotowania rzetelnej i
aktualnej informacji związanej z podejmowanym działaniem lub udzielenia odpowiedzi na korespondencję
przychodzącą.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- Nauczyciele mianowani lub dyplomowani, którzy ukończyli studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie,
posiadający:
- ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub co najmniej dwuletni staż pracy na
stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lub co najmniej dwuletni staż
pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu
prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek;
- Nauczyciele akademiccy posiadający co najmniej pięcioletni staż pracy w szkole wyższej i ukończone formy
doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania;
- Wiedza z zakresu nadzoru pedagogicznego;
- Znajomość przepisów prawa oświatowego i Kodeksu postępowania administracyjnego oraz umiejętność stosowania
ich w praktyce;
- Umiejętność organizacji pracy, koordynowania pracy w zespole, rozwiązywania problemów;
- Łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, komunikatywność i dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku dyrektora/wicedyrektora szkoły/placówki
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego
- Świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego/studiów podyplomowych w zakresie administracji lub zarządzania lub
akt powierzenia stanowiska kierowniczego w szkole/placówce/zakładzie kształcenia nauczycieli lub w urzędzie organu
sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub
placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek, bądź świadectwo pracy lub aktualne
zaświadczenie potwierdzające pełnienie funkcji kierowniczej
- Świadectwo pracy lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy w szkole wyższej i
świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego/studiów podyplomowych w zakresie administracji lub zarządzania
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowania pedagogicznego
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (http://bip.kuratorium.gda.pl/index.php?n=607)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kserokopia dokumentów potwierdzających pełnienie funkcji dyrektora/wicedyrektora szkoły/placówki
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 03 lipca 2019 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Gdańsku
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
z dopiskiem "oferta na stanowisko wizytatora w Wydziale Strategii i Nadzoru Pedagogicznego - nr ogłoszenia: 49144 "
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Pomorski Kurator Oświaty, 80-853 Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 24, (58)
322-29-00
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kuratorium.gda.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Nie przewiduje się przekazywania danych kandydatów innym podmiotom
- Okres przechowywania danych: dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 7 miesięcy od
dnia zakończenia procesu rekrutacji lub do dnia wycofania się ze zgody. Dokumentacja kandydata, który zostanie
zatrudniony, zostanie dołączona do akt osobowych.
- Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania)
swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych
osobowych; żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy
oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego
zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w
procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami
prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku
jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie
wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane
Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co
najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane oświadczenia zawarte są w kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
udostępnionym do pobrania pod adresem http://bip.kuratorium.gda.pl/index.php?n=607
Kandydatki/kandydaci spełniające/y wymagania formalne zostaną powiadomione/i o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w
sposób wskazany przez kandydatkę/kandydata w kwestionariuszu.
Kandydatki/kandydaci, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane/i.
W ciągu 7 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych ofert. Po tym terminie oferty
kandydatek/kandydatów nie wskazanych do zatrudnienia zostaną zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 (58) 322 29 22
Nabór jest prowadzony z uwzględnieniem równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu
na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie
etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor dokumentu Pomorski Kurator Oświaty, 12.06.2019 Treść wytworzyła st. inspektor Emilia Pawłowska, 12.06.2019 |
Pomorski Kurator Oświaty
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko inspektor w Wydziale Organizacji i Pragmatyki Zawodowej Nauczycieli wymiar etatu: 1 stanowiska: 1
ogłoszenie o naborze nr 49037 z dnia 10 czerwca 2019 r.
Miejsce wykonywania pracy:
Gdańsk
Adres urzędu:
Kuratorium Oświaty w Gdańsku
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
Warunki pracy
Praca na parterze budynku - wejście główne do urzędu z ulicy (bez schodów).
Narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Bariery architektoniczne: brak zainstalowanej windy.
Pomieszczenie higieniczno – sanitarne na parterze przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Brak oznaczeń dla osób niewidomych.
Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku.
Zakres zadań:
- Przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji przedstawianej w celu uznania świadectwa lub innego dokumentu albo
potwierdzenia wykształcenia lub uprawnień do kontynuacji nauki uzyskanych w zagranicznym systemie oświaty,
sporządzanie decyzji administracyjnych w tym zakresie oraz prowadzenie ich rejestru
- Prowadzenie spraw z zakresu przyznawania lub cofania akredytacji dla placówek doskonalenia nauczycieli i placówek
kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych
- Koordynowanie, monitorowanie i dokumentowanie kontroli wewnętrznej Kuratorium
- Przygotowywanie informacji na stronę internetową Kuratorium dotyczących uznawania świadectw, potwierdzania
wykształcenia lub uprawnień do kontynuacji nauki oraz akredytacji
- Przygotowywanie zaświadczeń o przebiegu nauczania w zlikwidowanych szkołach i placówkach oświatowych
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy biurowej
- Znajomość przepisów dotyczących postępowania w celu uznania świadectwa lub innego dokumentu albo
potwierdzenia wykształcenia lub uprawnień do kontynuacji nauki uzyskanych w zagranicznym systemie oświaty
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o systemie oświaty
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (http://bip.kuratorium.gda.pl/index.php?n=607)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego /
stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 21 czerwca 2019 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Gdańsku
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
z dopiskiem "oferta na stanowisko inspektora w Wydziale Organizacji i Pragmatyki Zawodowej Nauczycieli - nr
ogłoszenia: 49037"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie
będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Pomorski Kurator Oświaty, 80-853 Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 24, (58)
322-29-00
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kuratorium.gda.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Nie przewiduje się przekazywania danych kandydatów innym podmiotom
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego
kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia
danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane
Inne informacje
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co
najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane oświadczenia zawarte są w kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
udostępnionym do pobrania pod adresem http://bip.kuratorium.gda.pl/index.php?n=607
Kandydatki/kandydaci spełniające/y wymagania formalne zostaną powiadomione/i o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w
sposób wskazany przez kandydatkę/kandydata w kwestionariuszu.
Informacja o metodach naboru:
- weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
- test wiedzy (uzależniony od liczby kandydatów),
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/kandydaci, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane/i.
W ciągu 7 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych ofert. Po tym terminie oferty
kandydatek/kandydatów nie wskazanych do zatrudnienia zostaną zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 (58) 322 29 22
Nabór jest prowadzony z uwzględnieniem równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu
na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie
etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor dokumentu Pomorski Kurator Oświaty, 10.06.2019 Treść wytworzyła st. inspektor Emilia Pawłowska, 10.06.2019 |
|
ostatnie zmiany dla strony „Oferty pracy z dnia 10.06, 12.06, 15.06, 19.06.2019”
użytkownik | data aktualizacji | opis zmian |
Aneta Barbarowicz | 27.09.2019, 08:54 CEST | aktualizacja |
Aneta Barbarowicz | 02.07.2019, 08:54 CEST | aktualizacja |
pełny rejestr zmian dla tej strony
|
|