 | Data ostatniej aktualizacji 01.06.2023 |
 | Liczba odwiedzin 4206287 |
|
Informacje ogólne
Zgłaszanie skarg i wniosków – komunikat
Z powodu sytuacji epidemiologicznej związanej z występowaniem choroby COVID-19 zgłaszanie skarg i wniosków do Pomorskiego Kuratora Oświaty oraz Pomorskiego Wicekuratora Oświaty odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail kuratorium@kuratorium.gda.pl
Skargi i wnioski w Kuratorium Oświaty w Gdańsku przyjmowane i załatwiane są w oparciu o następujące przepisy prawne:
Dział VIII Skargi i wnioski ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2018 poz. 2096),
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).
Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków odbywa się w komórkach organizacyjnych Kuratorium każdego dnia w godzinach pracy.
Zgodnie z Regulaminem Kuratorium Oświaty w Gdańsku z dnia 25 października 2018 r. (Rozdział VI, § 26, ust. 1) Pomorski Kurator lub Wicekurator Oświaty przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godzinach od 800 do 1000 oraz w środy, w godzinach od 1545 do 1645 lub w innych umówionych terminach uzgodnionych z zainteresowanymi, w Gdańsku i Gdyni. Skargi lub wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Skargi lub wnioski mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
W razie zgłoszenia skargi lub wniosku ustnie, przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.
Centralny rejestr skarg i wniosków prowadzony jest przez Wydział Organizacji i Pragmatyki Zawodowej Nauczycieli.
Kwalifikacja skarg i wniosków odbywa się stosownie do zawartej w nich treści, zgodnie z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego.
Po zarejestrowaniu skargi Pomorski Kurator Oświaty zleca sprawę do rozpatrzenia właściwej merytorycznie komórce organizacyjnej Kuratorium.
Skarga powinna zostać załatwiona bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego można pozostawić bez rozpoznania.
|

|
ostatnie zmiany dla strony „Informacje ogólne”
użytkownik | data aktualizacji | opis zmian |
Aneta Barbarowicz | 25.11.2020, 15:02 CET | aktualizacja |
Aneta Barbarowicz | 10.09.2019, 14:47 CEST | Aktualizacja danych |
Aneta Barbarowicz | 10.09.2019, 14:42 CEST | Aktualizacja danych |
pełny rejestr zmian dla tej strony
|
|