 | Data ostatniej aktualizacji 02.03.2023 |
 | Liczba odwiedzin 4127183 |
|
Zasady zapytań przesyłanych drogą elektroniczną
Kuratorium Oświaty w Gdańsku informuje, że udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia wymogi określone w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735).
Zgodnie z tym przepisem treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie: |
-
osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko),
-
adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica),
-
przedmiotu sprawy, której korespondencja dotyczy. |
|
ostatnie zmiany dla strony „Zasady zapytań przesyłanych drogą elektroniczną”
użytkownik | data aktualizacji | opis zmian |
Aneta Barbarowicz | 27.04.2021, 15:04 CEST | aktualizacja |
Aneta Barbarowicz | 09.09.2020, 09:28 CEST | aktualizacja |
Aneta Barbarowicz | 09.06.2020, 11:25 CEST | aktualizacja |
pełny rejestr zmian dla tej strony
|
|