Instrukcja O Biuletynie Redakcja
Biuletyn Informacji Publicznej > Menu tematyczne > Załatwianie spraw > Zasady zapytań przesyłanych drogą elektroniczną Dziś jest 09.12.2021

Data ostatniej aktualizacji 10.11.2021
Liczba odwiedzin 3883599
  Zasady zapytań przesyłanych drogą elektroniczną

Kuratorium Oświaty w Gdańsku informuje, że udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia wymogi określone w art. 63 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735).

Zgodnie z tym przepisem treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:

  • osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko),

  • adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica),

  • przedmiotu sprawy, której korespondencja dotyczy.


drukuj
ostatnie zmiany dla strony „Zasady zapytań przesyłanych drogą elektroniczną”

użytkownikdata aktualizacjiopis zmian
Aneta Barbarowicz27.04.2021, 15:04 CESTaktualizacja
Aneta Barbarowicz09.09.2020, 09:28 CESTaktualizacja
Aneta Barbarowicz09.06.2020, 11:25 CESTaktualizacja

pełny rejestr zmian dla tej strony
do gry
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
© 2005 Kuratorium Oświaty w Gdańsku
Wszelkie prawa zastrzeżone.